برج آگورا در تایوان

برج آگورا در تایوان آسما ن خراشی پیچشی است که جنگلی از باغ‌های عمودی آن را احاطه می کند. این برج ناحیه‌ای به وسعت 42 هزار و 255 متر مربع را پوشش می دهد و دارای یک باغستان، یک باغ سبزیجات، فضایی برای گیاهان معطر و دارویی، مکان تولید کود آلی خواهد بود.

شاهرخ گشت جهان برگزار کننده تورتاوان شما را به یک سفر تفریحی به کشور تایوان و دیدار از آسمان خراش آگورا دعوت  میکند و به صورت تخصصی تمام نیازهای شما اعم از رزرو هتل و رزرو بلیط هواپیما جهت حضور در تایوان رابه صورت یکجا برطرف کرده و در طول مدت سفر در کنار شما خواهد بود.

برج آگورا در تایوان

افزون بر این، سیستم جمع آوری آب باران وابستگی به شبکه آب شهری را کاهش داده و استقلال هرچه بیشتر این مجموعه را در پی دارد. سقف خورشیدی برج آگورا نیز بخش قابل توجهی از انرژی مورد نیاز آن را فراهم می کند. برج آگورا با بهره گیری از نانوتکنولوژی و دیگر ویژگی‌های فناوری پیشرفته، یکی از سبزترین سازه‌ها در نوع خود خواهد بود.

برج آگورا در تایوان

برج آگورا در تایوان با الهام از ساختار مارپیچ DNA طراحی شده که ساکنان 40 آپارتمان لوکس را قادر می سازد تا بخش قابل توجهی از مواد غذایی مورد نیاز خود به استثنای پروتئین را در محل ساختمان تامین کنند. افزون بر این، سیستم جمع آوری آب باران وابستگی به شبکه آب شهری را کاهش داده و استقلال هرچه بیشتر این مجموعه را در پی دارد.

منبع: سایت گردشگری راهنما سفر

 

راه های ارتباطی با شاهرخ گشت

          • شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان سردار دریای شمالی، پلاک 15، طبقه 2، واحد 4
          •  22122290 - 021
          • 22122280 - 021
          • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
          • Shahrokhgasht
          • Shahrokhgasht

پربازدیدترین تورهای داخلی

آمار سایت

کاربران
2
مطالب
4
نمایش تعداد مطالب
17833
Top

پشتیبانی