نکات سفر به تایلند

تایلند در سال­های اخیر سعی کرده تا گردشگری این کشور را احیا کند. به همین علت بسیاری از شرکت‌های گردشگری شرایطی عالی برای سفر با تور تایلند پیشنهاد می­دهند به طوریکه امکانات سفر با تور ارزان تایلند فراهم شده است.

تور تایلند

زبان رسمی تایلندی است و واحد پول رسمی بات تایلند می باشد. نوع برق شهری ۲۲۰ ولت با فرکانس ۵۰ هرتز (دوشاخه‌های نوع A، B و C) و اختلاف ساعت با تهران: ۳:۳۰+ می باشد.

بانکوک پایتخت تایلند یکی از مقاصد محبوب گردشگری تایلند است، همچنین شهر ساحلی پاتایا نزدیک‌ترین تفرجگاه ساحلی در نزدیکی بانکوک است. هتل های بانکوک، مراکز خرید بانکوک، غذاهای خیابانی بانکوک و جاذبه‌های گردشگری متنوع از جمله موزه ها، عبادتگاه های تاریخی، بازار شناور و ،محله چینی ها این شهر را به یک مقصد گردشگری محبوب در تایلند تبدیل کرده است.

شهر چیانگ‌مای در اصل دومین شهر تایلند است که دیدنی‌های بسیار زیادی دارد. در سفر به این شهر بازدید از یکشنبه بازار را از دست ندهید. از دیگر مکان های دیدنی، استان کرابی تایلند است که طبیعتی سرسبز، همچنان دست نخورده و بکر دارد.

از دیگر دیدنی های تایلند می توان مزرعه مارهای سامویی، پارک سلطنتی رامای نهم بانکوک،باغ تماشایی نونگ نوچ، مزرعه کروکودیل ها، پارک پارادایز سامویی، جزایر جیمزباند در پوکت، خانه مقدس حقيقت در پاتایا، باغ وحش ببرها، پارک آبی سیام و باغ پروانه ها در ساموئی را نام برد.

آب و هوای تایلند

آب و هوای تایلند به شدت متغیر است و هر سوی آن ساز خودش را می‌زند ولی هیچ زمان بدی برای رفتن به این کشور زیبا وجود ندارد . بهترین زمان سفر به تایلند در ماه ژانویه (۱۲ دی - ۱۲ بهمن) است. در این زمان از سال، هوای کل کشور خوب و متعادل است. احتمال کمی وجود دارد که باران ببارد. آب و هوای خنک‌تر در شمال کشور باعث می‌شود تا شرایط جوی مناسبی به وجود بیاید و تمام سواحل جنوبی کشور نیز، از گرمای آفتاب لذت ببرند.بانکوک دارای دو فصل خشک و بارانی است. گرم‌ترین ماه سال آوریل است و در تابستان به دلیل پوشش مداوم ابرها کمی هوا خنک‌ می‌شود. پاتایا دارای اقلیمی گرمسیری است که به دلیل نزدیکی با بانکوک، شباهت بسیاری به آب و هوای این شهر دارد اما به دلیل ساحلی بودنش، هوای نسبتا خنک‌تری دارد.

پوکت در تمام طول سال، دارای آب و هوایی داغ و مرطوب است که فصل خشک و بدون باران از ماه نوامبر تا آوریل و فصل‌های بارانی از ماه مه تا اکتبر به طول می‌انجامد.

 

محتوای بیشتر در این بخش: « راهنمای سفر به پوکت

راه های ارتباطی با شاهرخ گشت

          • شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان سردار دریای شمالی، پلاک 15، طبقه 2، واحد 4
          •  22122290 - 021
          • 22122280 - 021
          • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
          • Shahrokhgasht
          • Shahrokhgasht

پربازدیدترین تورهای داخلی

آمار سایت

کاربران
2
مطالب
4
نمایش تعداد مطالب
17832
Top

پشتیبانی