پارک پل معلق کاپیلانو در کانادا

پل معلق کاپیلانو  (capilano suspension bridge)

یکی از پر بازدیدترین مکان های ونکوور کانادا پل معلق کاپیلانو است. پل معلق کاپیلانو  برترین جاذبه ی ونکوور است که در پارکی به همین نام قرار دارد  و با بازدید از این پارک سفری ماجراجویانه، تاریخی و فرهنگی خواهید داشت.

صداهایی از گذشته ی ونکوور در صدای طبیعت آن در می آمیزد و باغات زیبا بر دامن پل ها نقش می آفرینند تا اولین هنرمندان کلمبیای بریتانیایی افسانه های خود را در دل درخت سنوبر و پل معلق کاپیلانو حکاکی کنند و شما را با خود به اعماق جنگل های بارانی ساحل غربی بکشانند.

اگر شما هم قصد سفر به این مکان شگفت انگیز و زیبا را دارید می توانید برای دریافت ویزای توریستی کانادا از طریق آژانس شاهرخ گشت جهان اقدام کنید.

پل معلق کاپیلانو با ارتفاع ۱۴۰ متر در سال 1889 ساخته شده و در فاصله ی 70 متری از سطح رودخانه ی کاپیلانو قرار گرفته است. با این وجود که پل در سال ۱۸۸۹ ساخته شده اما مستحکم و قابل اعتماد است. پل معلق کاپیلانو در ونکوور کانادا  یکی از پربازدیدترین جاذبه های گردشگری کلمبیای بریتانیایی است.

از سال ۱۸۸۹  تاکنون حدود 120 مترمربع دیگر به این پارک اضافه شده است. زمانی که وارد این پارک شدید و با عبور از 3 پرتگاه و 7 پل معلق به ارتفاع 30 متری بالاتر از جنگل ها خواهید رسید و منظره ای عظیم از جنگل های بارانی را خواهید دید. این پل در ارتفاع بیش از صد فوتی قرار دارد و راه رفتن روی آن ترس و هیجان زیادی دارد که توصیه می کنیم حتما یک بار امتحان کنید.

در ۱۰ سال اخیر بخش جدیدی به ابتدای پل کاپیلانو اضافه شده است، این پل ها با هدف افزایش لذت گردشگران ساخته شده اند به طوریکه قبل از رسیدن به پل، پل های چوبی و کم مسافتی ساخته شده اند که درختان کاج را به هم وصل می کند و گرداگرد درختان می پیچد وقتی روی این پل ها قرار می گیریم، دقیقا مثل سنجابی که از درختی به درخت دیگر می پرد، انگار از درختان بالا می رویم  از این رو  این مجموعه پل ها، به پل های سنجابی معروف شده اند.

در پل معلق کاپیلانو در نزدیکی شهر ونکوور، دیدنی های فراوان و فعالیت های زیادی برای انجام وجود دارد. از جدیدترین فعالیت ها پیاده روی روی صخره ها می باشد. همچنین علاقه مندان می توانند از روی مسیری بسیار باریک که بر روی دره ی کاپیلانو ساخته شده صخره نوردی کنند.

پارک کاپیلانو با گذر زمان توسعه یافت و امروزه  بخش های مختلفی دارد که هر یک از این قسمت ها به تنهایی توریست ها را به خود جلب می کنند از جمله ی این قسمت ها درخت ماجراجویی، رستوران، فروشگاه، استخر همیشگی ماهی های قزل آلا، نمایشگاه های گوناگون طبیعی، محلی، تاریخی، لباس و … است.

 

پل معلق کاپیلانو در کانادا

پل معلق کاپیلانو در کانادا

پل معلق کاپیلانو در کانادا

پل معلق کاپیلانو در ونکوور

پل معلق کاپیلانو در ونکوور کانادا

پل معلق کاپیلانو در ونکوور کانادا

پارک کاپیلانو در ونکوور کانادا

پارک کاپیلانو در ونکوور کانادا

پارک کاپیلانو در ونکوور کانادا

راه های ارتباطی با شاهرخ گشت

          • شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان سردار دریای شمالی، پلاک 15، طبقه 2، واحد 4
          •  22122290 - 021
          • 22122280 - 021
          • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
          • Shahrokhgasht
          • Shahrokhgasht

پربازدیدترین تورهای داخلی

آمار سایت

کاربران
2
مطالب
4
نمایش تعداد مطالب
17833
Top

پشتیبانی