راهنمای سفر به مالزی

سفر با تور مالزی با وجود جاذبه‌های گردشگری متنوع و متفاوتی که دارد طرفداران بسیاری دارد. سفر به مالزی، تماشای  آسمان خراش های جذاب، معماری شهری متفاوت، فضای شهری مدرن و البته شکل و شمایل سرسبز و جنگلی اش بسیار جذاب است.

تور مالزی

کشور آسیایی مالزی یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیاست که پایتخت آن کوالالامپور است. بدون شک آداب و رسوم متفاوت، رژیم غذایی خاص، طبیعت زیبا و آسمان‌خراش‌های بلند و مراکز خرید مدرن، در تور مالزی منتظر حضور گردشگران است.

مالزی یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری دنیا به شمار می آید، مالزی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. از لحاظ جاذبه های طبیعی  دارای  سواحل متعدد، جزیره‌های متعدد، جنگل‌های انبوه و سرسبزی است و از لحاظ جاذبه‌های شهری، برج‌های بلند و رستوران‌های مشهور هم، جذابیت های دیگر مالزی هستند که سفر به مالزی را منحصربه‌فرد می کند. مالزی کشوری است که از نظر فرهنگ و سنت‌ها، با کشورهای همسایه‌ی خود بسیار متفاوت است. اگر از علاقه‌مندان به غواصی و تماشای دنیای زیر آب هستید، یکی از بهترین سایت‌های غواصی دنیا یعنی سیپادان در مالزی قرار دارد بنابراین این فرصت فوق‌العاده را از دست ندهید.

تور مالزی

آب و هوای مالزی بخاطر نزدیکی به خط استوا، استوایی است به این معنا که در تمام طول سال، گرم و مرطوب است. بهترین زمان برای سفر به بیشتر مناطق مالزی، بین ماه مارس و اوایل اکتبر است. ماه‌های ژانویه و فوریه هم با وجود بارندگی، برای سفر مناسب هستند چرا که فستیوال‌های متعددی در این فصل برپا می‌شود مثل سال نوی چینی یا جشن هندوی تایپوسام.

در مالزی برای سلایق متفاوت جاذبه‌ای برای لذت بردن پیدا می‌کنید. در پارک‌های ملی گونونگ مولو و تامان نگارا، می‌توانید از ارتفاعات سرسبز بالا بروید و حیات وحش را از نزدیک ببینید. سواحل بکر جزایر پرهنتیان و جنگل شهری انبوه کوالالامپور دیدن کنید.

محتوای بیشتر در این بخش: « پل لنکاوی در مالزی

راه های ارتباطی با شاهرخ گشت

          • شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان سردار دریای شمالی، پلاک 15، طبقه 2، واحد 4
          •  22122290 - 021
          • 22122280 - 021
          • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
          • Shahrokhgasht
          • Shahrokhgasht

پربازدیدترین تورهای داخلی

آمار سایت

کاربران
2
مطالب
4
نمایش تعداد مطالب
17844
Top

پشتیبانی